Back In Business

Igår öppnade vi Farmclub... Nu kör vi igång säsongen!! Nästa år fyller Farmclub 40år så det kommer bli en säsong med mycket folk, fest och champagne. Är galet ovan vid att jobba natt så första arbetspasset var tungt men kul att vara tillbaka med de galna italienska brödrarna. Förutom bristen på sömn som jobbet medför så är det en ständig ömmande hand då jag öppnar så många champagneflaskor... MOET Rosé är värst!

Multiplicera detta med 7 så får ni det i svenska kronor... En Blue Lable tack! Back in business!
Delar av menyn på Farmclub. Multiplicera detta med 7 så får ni det i svenska kronor...
En Blue Label, tack! Back in business! ;)

De senaste dagarna har varit galet bra skidåkning och en del shopping. Två nya tröjor, rosa tröjor! Kände mig också tvungen att inhandla ett par nya skidbyxor... Illa tvungen. Lätt snyggast i backen nu!

Till Sverige, för er som frågat och till er som inte frågat... (det är ju ändå julafton snart.. och jag har varit väldigt snäll i år)! Min adress:
Recidencé Alba Apt. 509
Amanda Moritz
CH-1936 Verbier

P.S Min födelsedag är ju inte alltför långt borta, spara adressen ;)

A.

Kommentarer
Postat av: Katarina Moritz

Blev det goda lussebullar? Mina blev torra och lite brända, typiskt mig! Funderar på pepparkakshus, orkar man det? Julklappar? Nåt särskilt? Puss! Mamsen

2010-12-06 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0